ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Παρέλαβα την παραγγελία μου, αλλά είναι ελλιπής ή ένα προϊόν είναι ελαττωματικό. Τι μπορώ να κάνω; 

Στην The LUXX collection φροντίζουμε πάντα να σας παραδίδουμε αυτά ακριβώς που επιλέξατε στην καλύτερη ποιότητα. Αν παρόλα αυτά η παραγγελία που εκτελέσαμε δεν είναι σωστή ή κάποιο προϊόν είναι ελαττωματικό επικοινωνήστε το συντομότερο μαζί μας μέσω email στο theluxxgr@gmail.com αναφέροντας πάντα τον κωδικό παραγγελίας ώστε να επιλύσουμε το πρόβλημα. 
Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν μέσα σε 14 εργάσιμες ημέρες.

Διαδικασία επιστροφών :

Για να γίνει δεκτή η επιστροφή πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και να μην λείπει τίποτα από τη συσκευασία του (καρτελάκια κτλ.) όπως και να περιέχεται στο δέμα η απόδειξη αγοράς.

Παρακαλούμε σημειώστε ότι το κόστος μεταφορικών σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνει τον πελάτη.

Μέχρι τη στιγμή το προϊόν να φτάσει σε εμάς βρίσκεται στη δική σας ευθύνη, οπότε είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθεί τυχόν ζημιά και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής του.

Προσοχή: Στη δυσάρεστη περίπτωση που το προϊόν φτάσει σε εσάς κατεστραμμένο παρακαλούμε ενημερώστε μας άμεσα εντός της ίδιας ημέρας. Μην πετάξετε το προϊόν, καθώς είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφίες όπου φαίνεται καθαρά η φθορά ή το ελάττωμα. Σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα αντικατάστασης τα επιβαρυνόμαστε εμείς.

Προϊόντα που δεν επιστρέφονται:

Δεν επιστρέφονται προϊόντα σε προσφορά και ειδικές παραγγελίες.

Επίσης δε γίνονται επιστροφές σε προϊόντα που περιέχουν βρώσιμα υλικά, όπως κουφέτα ή ζαχαρωτά που έχουν ανοιχτεί από τη συσκευασία τους.